Kryteria/poziom
|
Podstawowy
(1)
|
Dobry
(2)
|
Bardzo
dobry (3)
|
Ekspert
(4)
|
Zgodność pracy z tematem; dobór treści zgodny z
zadaniami
|
Zadania zostały wykonane częściowo, informacje niekompletne, skopiowane z materiału źródłowego.
|
Zadania wykonane poprawnie, informacje i wnioski poprawne merytorycznie.
Samodzielne sformułowanie tekstu na
podstawie różnych źródeł.
|
Zadania wykonane w pełni. Samodzielność w tworzeniu tekstu i formułowaniu
wniosków.
|
Zadania wykonane w pełni. Duża samodzielność w tworzeniu tekstu i
formułowaniu wniosków. Spójność materiału przygotowanego przez poszczególnych
członków grupy.
|
Forma graficzna
estetyka, oryginalność
|
Praca mało estetyczna, brak lub mało grafiki.
|
Staranna forma i estetyka, ,
staranne wykonane. zastosowanie map lub zdjęć satelitarnych prawidłowy
dobór zdjęć i materiałów
multimedialnych
|
Estetyczna wizualnie forma, właściwy dobór grafiki do treści, różnorodność
grafiki, zdjęć, map, rysunków.
|
Pomysłowa forma, zwraca uwagę estetyka, staranność doboru grafiki do
treści, duża różnorodność grafiki, zdjęć, map, rysunków.
|
Sposób prezentacji ustnej
|
Wypowiedź ustna wspierana czytaniem tekstu z prezentacji. Sposób
prezentacji nie budzi zainteresowania
słuchaczy.
|
Prezentacja uporządkowana i zrozumiała dla słuchaczy. Poprawny język.
|
Wypowiedź płynna, dobra znajomość
prezentowanego materiału.
|
Wypowiedź płynna, świadcząca o przemyśleniu i dobrej znajomości
prezentowanego materiału, umiejętność odpowiedzi na dodatkowe pytania.
|
Współpraca w grupie
|
Brak lub mała współpraca w grupie, nierówny podział pracy, brak kontaktu
nauczyciela z liderem, prezentacja jest mało spójna – złożona z oderwanych od
siebie opracowań.
|
Sprawiedliwy podział zadań pomiędzy członków grupy. Systematyczny kontakt
lidera z nauczycielem.
|
Dobra współpraca członków, udzielanie sobie w grupie wsparcia i pomocy
|
Bardzo dobra współpraca członków zespołu skutkuje powstaniem spójnego w
formie i treści materiału. Kontakty w grupie częste i inicjowane przez
wszystkich jej członków.
|
Punktacja:
Ocena
|
Ilość punktów
|
celujący
|
15 - 16
|
bardzo dobry
|
13 - 14
|
dobry
|
11 - 12
|
dostateczny
|
9 - 10
|
dopuszczający
|
7 - 8
|
niedostateczny
|
0 - 6
|